Martes, Oktubre 15, 2013

CONTRAST POEM

                                      1.I am not a plant so you cannot pick me
                                         I am not a plant so you cannot cut me
                                         I am not a plant so you cannot water me
                                         I am not a plant so you cannot plant me
                                         I am not a plant so you cannot design me
                                     2. I am not a television so you cannot press me
                                         I am not a television so you cannot maximize my voice
                                         I am not a television so you cannot mute me
                                         I am not a television so you cannot on me
                                         I am not a television so you cannot turn me off 
                                   3.   I am not a money so you cannot throw me
                                         I am not a money so you cannot save me
                                         I am not a money so you cannot bank me
                                         I am not a money so you cannot change me
                                         I am not a money so you cannot purchase me
                                    4.  I am not a toilet so you cannot flash me
                                         I am not a toilet so you cannot brush me
                                         I am not a toilet so you cannot clean me
                                         I am not a toilet so you cannot use me
                                         I am not a toilet so you cannot sweep me
                                    5.  I am not a clothes so you cannot wear me
                                         I am not a clothes so you cannot iron me
                                         I am not a clothes so you cannot hang me
                                         I am not a clothes so you cannot sell me
                                         I am not a clothes so you cannot wash me
                                    6.  I am not a book so you cannot cover me
                                         I am not a book so you cannot read me
                                         I am not a book so you cannot skip me
                                         I am not a book so you cannot keep me
                                         I am not a book so you cannot tear me 
                                     7. I am not a door so you cannot open me
                                         I am not a door so you cannot pull me
                                         I am not a door so you cannot push me
                                         I am not a door so you cannot close me
                                         I am not a door so you cannot press me
                                     8. I am not a cell phone so you cannot need me
                                         I am not a cell phone so you cannot want me
                                         I am not a cell phone so you cannot use me
                                         I am not a cell phone so you cannot buy me
                                         I am not a cell phone so you cannot call me
                                     9. I am not a toys so you cannot play me
                                         I am not a toys so you cannot trash me
                                         I am not a toys so you cannot keep me
                                         I am not a toys so you cannot buy me
                                         I am not a toys so you cannot bring me
                                    10.I am not a bed so you cannot repair me
                                         I am not a bed so you cannot lay me
                                         I am not a bed so you cannot sell me
                                         I am not a bed so you cannot buy me
                                         I am not a bed so you cannot rest me
                                    11.I am not a floor so you cannot scrub me
                                         I am not a floor so you cannot sweep me
                                         I am not a floor so you cannot clean me
                                         I am not a floor so you cannot water me
                                         I am not a floor so you cannot brush me
                                    12.I am not a hair so you cannot straight me
                                         I am not a hair so you cannot relax me
                                         I am not a hair so you cannot comb me
                                         I am not a hair so you cannot cut me
                                         I am not a hair so you cannot spray on me
                                    13.I am not a pet so you cannot play me
                                         I am not a pet so you cannot bring me
                                         I am not a pet so you cannot care me
                                         I am not a pet so you cannot love me
                                         I am not a pet so you cannot buy me
                                    14.I am not a things so you cannot collect me
                                         I am not a things so you cannot display me
                                         I am not a things so you cannot change me
                                         I am not a things  so you cannot design me
                                         I am not a things so you cannot dispose
                                   15. I am not a food so you cannot serve me
                                         I am not a food so you cannot cook me
                                         I am not a food so you cannot boiled me
                                         I am not a food so you cannot eat me
                                         I am not a food so you cannot waste me
                                    16.I am not a coffee so you cannot taste me
                                         I am not a coffee so you cannot shake me
                                         I am not a coffee so you cannot like me
                                         I am not a coffee so you cannot drink me
                                         I am not a coffee so you cannot stir me
                                    17.I am not a Doctor so you cannot inject on you
                                         I am not a Doctor so you cannot admit on you
                                         I am not a Doctor so you cannot give prescription on you
                                         I am not a Doctor so you cannot x-ray on you
                                         I am not a Doctor so you cannot check on you
                                    18.I am not a cargo so you cannot shipping me
                                         I am not a cargo so you cannot transport me
                                         I am not a cargo so you cannot package me
                                         I am not a cargo so you cannot deliver me
                                         I am not a cargo so you cannot baggage me
                                    19.I am not a lesson so you cannot scan on me
                                         I am not a lesson so you cannot study on me
                                         I am not a lesson so you cannot learn on me
                                         I am not a lesson so you cannot ask on me
                                         I am not a lesson so you cannot passed on me
                                    20.I am not a business so you cannot invest me
                                         I am not a business so you cannot plan me
                                         I am not a business so you cannot manage me
                                         I am not a business so you cannot operate me
                                         I am not a business so you cannot distribute me
                                    21.I am not a pencil so you cannot barrow me
                                         I am not a pencil so you cannot write me
                                         I am not a pencil so you cannot handle me
                                         I am not a pencil so you cannot use me
                                         I am not a pencil so you cannot keep me
                                    22.I am not a computer so you cannot connect me
                                         I am not a computer so you cannot repair me
                                         I am not a computer so you cannot  turn on me
                                         I am not a computer so you cannot restart me
                                         I am not a computer so you cannot command me
                                    23.I am not a house so you cannot leave me
                                         I am not a house so you cannot paint me
                                         I am not a house so you cannot renovate me
                                         I am not a house so you cannot sale me
                                         I am not a house so you cannot make me collateral
                                    24.I am not a entrepreneur so you cannot produce me
                                         I am not a entrepreneur so you cannot provide me
                                         I am not a entrepreneur so you cannot purchase me
                                         I am not a entrepreneur so you cannot maximize me
                                         I am not a entrepreneur so you cannot accessible me
                                    25.I am not a can so you cannot open me
                                         I am not a can so you cannot dispose me
                                         I am not a can so you cannot throw me
                                         I am not a can so you cannot buy me
                                         I am not a can so you cannot sale me
                                   26. I am not a technology so you cannot discover me
                                        I am not a technology so you cannot develop me
    I am not a technology so you cannot improve me
                                        I am not a technology so you cannot advance me
                                        I am not a technology so you cannot installation me
                                   27. I am not a problem so you cannot face me
                                        I am not a problem so you cannot calculate me
                                        I am not a problem so you cannot solve me
                                        I am not a problem so you cannot analyze me
                                        I am not a problem so you cannot scape me
                                   28. I am not a booklet so you cannot ask me
                                        I am not a Booklet so you cannot teach me
                                        I am not a Booklet so you cannot inform me
                                        I am not a Booklet so you cannot answer me
                                        I am not a Booklet so you cannot learn me
                                   29. I am not a robot so you cannot program me
                                        I am not a robot so you cannot command me
                                        I am not a robot so you cannot control me
                                        I am not a robot so you cannot comfort me
                                        I am not a robot so you cannot task
                                    30.I am not a bird so you cannot sing me
                                        I am not a bird so you cannot fly me
                                        I am not a bird so you cannot nest me
                                        I am not a bird so you cannot catch me
                                        I am not a bird so you cannot hatch me
                                   31. I am not a notebook so you cannot write me
                                        I am not a notebook so you cannot cover me
                                        I am not a notebook so you cannot keep me
                                        I am not a notebook so you cannot take note me
                                        I am not a notebook so you cannot scan me
                                    32.I am not a clown so you cannot entertain me
                                        I am not a clown so you cannot enjoy me
                                        I am not a clown so you cannot smile me
                                        I am not a clown so you cannot cry me
                                        I am not a clown so you cannot act me
                                   33. I am not a picture so you cannot cut me
                                        I am not a picture so you cannot post me
                                        I am not a picture so you cannot collect me
                                        I am not a picture so you cannot edit me
                                        I am not a picture so you cannot develop me
                                   34. I am not a timeline so you cannot like me
                                        I am not a timeline so you cannot dislike me
                                        I am not a timeline so you cannot comment me
                                        I am not a timeline so you cannot post me
                                        I am not a timeline so you cannot follow me
                                   35. I am not a camera zoom me so you cannot discover me
                                        I am not a camera so you cannot post me
                                        I am not a camera so you cannot click me
                                        I am not a camera so you cannot shot me
                                        I am not a camera so you cannot smile me
                                   36. I am not a perfume so you cannot spray me
                                        I am not a perfume so you cannot smell me
                                        I am not a perfume so you cannot buy me
                                        I am not a perfume so you cannot collect me
                                        I am not a perfume so you cannot use me
                                   37. I am not a bank so you cannot deposit
                                        I am not a bank so you cannot barrowed me
                                        I am not a bank so you cannot save me
                                        I am not a bank so you cannot provide me
                                        I am not a bank so you cannot safe me
                                        I am not a bank so you cannot invest me
                                   38. I am not a word so you cannot paste me
                                        I am not a word so you cannot cut me
                                        I am not a word so you cannot   compare me
                                        I am not a word so you cannot refer me
                                        I am not a word so you cannot find me
                                  39.  I am not a shampoo so you cannot rinse me
                                        I am not a shampoo so you cannot smooth me
                                        I am not a shampoo so you cannot feel me
                                        I am not a shampoo so you cannot smell me
                                        I am not a shampoo so you cannot see me
                                   40. I am not a monitor so you cannot touch me
                                        I am not a monitor so you cannot visualize me
                                        I am not a monitor so you cannot display me
                                        I am not a monitor so you cannot process me
                                        I am not a monitor so you cannot implements me
                                   41. I am not a garbage so you cannot recycle me
                                        I am not a garbage so you cannot separate me
                                        I am not a garbage so you cannot burn me
                                        I am not a garbage so you cannot stored me
                                        I am not a garbage so you cannot dispose me
                                    42.I am not a house so you house so you cannot repair me
                                        I am not a house so you cannot paint me
                                        I am not a house so you cannot build me
                                        I am not a house so you cannot arrange me
                                        I am not a house so you cannot clean me
                                    43.I am not a keyboard so you cannot shift me
                                        I am not a keyboard so you cannot enter me
                                        I am not a keyboard so you cannot space me
                                        I am not a keyboard so you cannot escape me
                                        I am not a keyboard so you cannot insert me
                                    44.I am not a bag so you cannot put anything on me
                                        I am not a bag so you cannot handle me
                                        I am not a bag so you cannot collect me
                                        I am not a bag so you cannot use me
                                        I am not a bag so you cannot keep me
                                    45.I am not a folder so you cannot fold me
                                        I am not a folder so you cannot use me
                                        I am not a folder so you cannot keep me
                                        I am not a folder so you cannot cover me
                                        I am not a folder so you cannot write me
                                    46.I am not a load so you cannot register me
                                        I am not a load so you cannot inquire me
                                        I am not a load so you cannot charge me
                                        I am not a load so you cannot waste me
                                        I am not a load so you cannot purchase me
                                    47.I am not a water so you cannot refill me
                                        I am not a water so you cannot distribite me
                                        I am not a water so you cannot distilled me
                                        I am not a water so you cannot purified me
                                        I am not a water so you cannot drink me
                                   48. I am not a greenboard so you cannot erase me
                                        I am not a greenboard so you cannot write me
                                        I am not a greenboard so you cannot paint me
                                        I am not a greenboard so you cannot repair
                                        I am not greenboard so you cannot clear me
                                    49.I am movie so you cannot love me
                                        I am not a movie so cannot inspered me
                                        I am not a movie so you cannot watch me
                                        I am not a movie so you cannot support me
   I am not a movie so you cannot laugh me
50.I am not a clock so you cannot set me
I am not a clock so you cannot shown me
I am not a clock so you cannot control me
I am not a clock so you cannot  rotate me
I am not a clock so you cannot stop me



Walang komento:

Mag-post ng isang Komento